Alex + Chloe

Gó kväll alla!

Jag blev så himla kär i halsbandet från Alex and Chloe så jag är tyungen att blogga om dem ikväll igen. Hitta så himla många fina smycken från dem. Nästan alla finns i Guld, Silver och Svart! Halsbandet jag blogga om igår ställde till de för mig. Jag kunde inte hitta någonstans hur lång kedjan var eller hur stor emblemet var. Jag skicka ett mail till Kyss Johanna efter att ha letat genom halva internet. Det tog tre sekunder så fick jag svar (hur hann hon mäta?). Kedjan är 50 cm och emblemet är 4*3cm. Tyvärr tyckte jag detta va litet! Men jag älskar det ändå!

Om du skulle bli kär så finns de på www.Alexandchloe.com men tyvärr vet jag inte om de skickar till Sverige.

image22 image23 image24 image25 image26 image27 image28

Kommentarer
Postat av: André

Tack! Va några fina smycken, fast vet inte om det va Klaras stil. Svårt.. Ha det så bra! Ses på sön.

2007-03-23 @ 10:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0