Gomorgon!

Gomorgon!

Idag när jag vakna hörde jag skumma ljud med en påse....hmm illrarna ska inte ha tillgång till någon påse. Snabbt upp! När jag öppnar dörren till vårt sovrum och tittar jag ut ser jag en snäll liten Tindra som tittar nyvaket på mig. Jag kallar på Nisse men de kommer ingen....Aaaa nä! Var tusan är han. Tittar in i vardagsrummet (med grind) som är illerförbjudet område och där tittar Nisse på mig helt jordig om nosen. Jag har haft en påse planteringsjord i vardagsrummet för jag har planterat lite växter nu till balkongen. Han har dragit runt jord i hela vardagsrummet. I soffan, på mitt skrivbord(?), i fönsterkarmen(?), på soffbordet och HELA golvet. Han har vänt upp och ner på hela vardagsrummet...!

Jag vet vad jag ska göra idag! Jippi!

Här ser ni källan...
image12


Kommentarer
Postat av: Systeryster

Haha va roligt

2007-03-20 @ 22:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0