Topshop!

Hej hej!
Ikväll har jag varit på "medlemskväll" på Topshop. Min syster och jag var där. Vi hade blivit lovad en gåva, 20% på allt och dricka. Super skoj tyckte vi, men tyvärr tyckte halva malmö de med. Hehe! De var himla många tjejer där. Kön va genom hela butiken och de var jättesvårt att ta sig fram. Hmmm helt omöjligt att röra sig, det var som om det var rea. Fast de va de ju nästan. Den fina gåvan va inte så fin...Det var en jätteblå kasse som inte alls var fin som man fick om man orka stå i kön. Jaja!

Usch nu är jag trött. Jag har städat fint här hemma (mamma och pappa kommer hit imorgon) sen träffa jag en vän i stan. Vi satt i solen på Gustav och fika. Det var mysigt. 

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Gun Marie Lind

Det var länge sedan man hörde från dig nu!
Är dú ute i vårsolen, eller???

2007-04-25 @ 18:28:37
URL: http://fridalind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0